Foto:www.perspektywy.pl

 

Na stronie tygodnika „Perspektywy”, pod powyżej zamieszczonym zdjęciem, poinformowano:

...o godzinie 00:00 9 stycznia 2020 r., a na oficjalnej gali w auli Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w samo południe podane zostały wyniki XXII Rankingu Liceów i Techników Perspektywy 2020.

 

Zanim zaprezentujemy informacje o miejscach, jakie w tych dwu kategoriach tegorocznego rankingu, przypomnimy, że licea ogólnokształcące zostały ocenione za pomocą trzech kryteriów: sukcesy szkoły w olimpiadach, wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych oraz wyniki matury z przedmiotów dodatkowych. [Więcej – TUTAJ]

 

Technika zostały ocenione za pomocą czterech kryteriów: sukcesy szkoły w olimpiadach, wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych, wyniki matury z przedmiotów dodatkowych oraz wyniki egzaminu zawodowego. [Więcej – TUTAJ]

 

 

W gronie liceów trzy pierwsze miejsca zajęły:

 

  1. Uniwersyteckie LO w Toruniu – uzyskując 100,00 punktów

  2. XIV LO im. St. Staszica w Warszawie – uzyskując 91,58 punktów
  3. V LO im. Augusta Witkowskiego w Krakowie – uzyskując 90,12 punktów

 

 

Wyłącznie w celach informacyjnych podajemy miejsca łódzkich LO oraz liczbę punktów, zdobytych w tym rankingu:

 

                                                   W pierwszej „setce” znalazły się:

 

18. Publiczne LO Politechniki Łódzkiej 65,83

21. I LO im. Mikołaja Kopernika 64,62

71. Publ. LO UŁ 56,25

80. XXI LO im. B. Prusa 55,14

 

A oto miejsca i punkty pozostałych łódzkich liceów

 

104 – XII LO (52.94), 118 – III LO (51,95),

124 – XXVI LO (51.67), 127 – XXXI LO (51,60),

238 – Katolickie LO im. JP II (46,06),

296 – XIII LO (43,98),

420 – Ogóln. Szk. Muz. I i II St. im. H. Wieniawskiego (40,65),

438 – XXV LO – 40,27),

454 – IV LO (40,04),

547 – XXIX LO (38,54),

587 – XXXIII LO (37,90)

666 – Prywatne LO Nowoczesna Edukacja (36,31},

719 – Katolickie LO oo. Bernardynów (35,38),

782 – XXXI LO (34,10)

951 – II LO (30,85), 955 – XXIV LO (30,77),

981 – Liceum Plastyczne (30,35)

 

 

Pełną listę rankingu głównego liceów PERSPEKTYWY 2020 znajdziecie TUTAJ. Można tam zapoznać się także z rankingiem liceów wg kryterium „wyniki matur” [TUTAJ] i wg kryterium „wyniki w olimpiadach” [TUTAJ]

 

x           x          x

 

W gronie techników trzy pierwsze miejsca zajęły:

 

1.Technikum Mechatroniczne nr 1 w Warszawie – uzyskując 100,00 punktów,

2. Technikum nr 7 w Nowym Sączu – uzyskując 94,09 punktów

3.Technikum Łączności nr 14 w Krakowie – uzyskując 91.57 punktów

 

 

Wyłącznie w celach informacyjnych podajemy miejsca łódzkich techników oraz liczbę zdobytych punktów w tym rankingu:

 

W pierwszej „setce” znalazło się tylko jedno technikum z Łodzi:

 

na miejscu 88. – Technikum nr 10 im. J. Szczepanika w ZSE-I (54,47)

 

 

Pozostałe szkoły, które ujęto w rankingu, zajęły miejsca i zdobyły punkty:

 

244 – Technikum nr 13 w ZSG-T (51,86), 320 – Technikum nr 1 w ZSETH im. Wł. Grabskiego (49.43), 323 – Technikum nr 2 w ZSEiU (49.39), 348 – Technikum nr 4 w ZSG (49.04), 404 – Technikum nr 3 (47.78), 456 – Technikum nr 9 w ZSP nr 9 im. KEN (46.75), 459 – Technikum nr 5 w ZSP nr 5 (46.69), 467 – Technikum nr 19 w CKZiU (46.48).

 

Niewymienione powyżej łódzkie technika nie znalazły się na ogólnej liście rankingowej.

 

Pełną listę rankingu głównego techników PERSPEKTYWY 2020 znajdziecie TUTAJ. Można tam zapoznać się także z rankingiem techników wg kryterium „wyniki matur”  TUTAJ

 

 

Źródło: www.licea.perspektywy.pl

 

 

 

O miejscach szkół z Łodzi i województwa w tegorocznym rankingu „Perspektyw” napisał także Maciej Kałach w „Dzienniku Łódzkim” – zobacz TUTAJ

 

 

W miejsce komentarza redakcji:

 

Post Anny Szulc z Jej fejsbukowego profilu:

 

10 stycznia 2020

Czytam komentarze zadowolonych z tego, że „ranking szkół hula w internecie”. A ja chciałbym doczekać czasu, w którym celm szkoły będzie docenianie uczniów i nauczycieli, którzy wkładają bardzo dużo pracy, by szkoła byla przyjaznym miejscem nauki, pracy i współpracy. By zamiast rywalizacji i rankingów, doceniać starania, różnorodność i rozwijać talenty. By każdy uczeń mógł odnosić sukcesy na miarę swoich możliwości, a zamiast krytyki i porównań, mógł w swoim tempie i w przyjaznej atmosferze po prostu się uczyć. By wreszcie szkolna edukacja wspierała człowieka w zdobywaniu doświadczenia, które wzbogaca życie ludzi i społeczeństwa. [Źródlo: www.facebooc.com/anna.szulc]

 



Zostaw odpowiedź