Zapowiedzieliśmy, ze w zimowej przerwie świątecznej będziemy zamieszczać tylko NAPRAWDĘ WAŻNE materiały. Właśnie uznaliśmy, że zasługuje na takie skategoryzowanie poniższy przykład współpracy – w atmosferze wigilijnego „kochajmy się” – dwu „ośrodków kształtowania opinii” – może jeszcze nie publicznej, ale na pewno – pedagogicznej: Plandaltoński.pl i Edugadki.

 

Naszą prezentację zaczniemy, co jest chyba oczywiste, od zapowiedzi kolejnego nagrania na stronie Plandaltoński.pl:

 

 

Między nami podcasterami – odcinek ekstra.

 

W dzisiejszym świątecznym odcinku spotykamy się z naszymi kolegami po fachu czyli Jackiem Staniszewskim i Marcinem Zarodem, którzy są twórcami edukacyjnego podcastu Edugadki. W linku do podcastu Jacka i Marcina jest więcej informacji o autorach, mówią też o sobie i swoich działaniach w trakcie naszej rozmowy. Opowiemy Wam o tym jak i dlaczego zajęliśmy się podcastami, co nas do tego popycha, jak odnajdujemy gości do naszych audycji, co robimy aby nasze rozmowy dawały jak najwięcej wartości naszym słuchaczom. Jest to odcinek nietypowy, w którym wzajemnie siebie gościmy, świetnie się przy tym bawimy i zastanawiamy się wspólnie co możemy zrobić aby z takich spotkań w podcastach wynikało jak najwięcej dobrych rzeczy dla innych. [źródło: www.plandaltonski.pl]

 

 

A oto jak o tym samym owocu owej współpracy napisali twórcy  „Edugadek”:

 

 

Odcinek 10 – czyli w Wigilię nauczyciele mówią ludzkim głosem

 

W jubileuszowym, 10 odcinku EduGadek, powracamy do naszych poprzednich rozmówców, prezentując ich wypowiedzi, które nie znalazły się w pierwotnych wywiadach. Przygotowaliśmy dla Was też niespodziankę, czyli rozmowę na edugadkowej antenie z Robertem i Anną Sowińskimi, gospodarzami podcastu edukacyjnego „Od nauczania do uczenia się„. Rozmawiamy z nimi o tym, dlaczego zdecydowaliśmy się na tworzenie podcastów edukacyjnych, i o tym, co zrobić, żeby dotrzeć do jeszcze większej liczby słuchaczy.

 

 

Tym razem – promocyjnie – w celu wysłuchania podkastu odsyłamy na stronę  edugadki.pl



Zostaw odpowiedź